wtorek, 4 listopada 2014

Zawieszka z niespodzianką

O kilku dni byłam rozłożona z moim papierowym bałaganem. Młoda chodziła i prosiła, żebym zrobiła coś dla niej. A ja akurat nie miałam pomysłu na duperelki dla 4latki. Wczoraj rano wpadłam na Scrap Cafe i trafiałam na wyzwanie << MIŚ >>

Zainspirowało mnie to i tak powstała zawieszka-tag z niespodzianką. W "miodzie" ukryłam pojemniczek na olejki zapachowe. Taki gadżet, zawieszony w pobliżu źródła ciepła, powoli paruje i zapewnia subtelny zapach w pomieszczeniu.





__________________________________________________________________________

Pracę zgłaszam także do wyzwania "Jak z bajki"
Pasuje jak ulał :-)

a ponieważ jest to mój pierwszy tag i jednocześnie pierwszy odświeżacz powietrza ;-) to sił spróbuję również w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

Dodam jeszcze, że wyzwanie ze Scrap Cafe było dla mnie również kopniakiem do założenia bloga. Zbierałam się do tego od jakiegoś czasu, ale jakoś było mi nie po drodze. 


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł - dziękuję za udział w Wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace,pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł! jeszcze nie widziałam scrapowego odświeżacza powietrza :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za wspólną zabawę oraz udział w wyzwaniu z misiem, Zespół ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger