czwartek, 27 listopada 2014

Na nowych wodach

Do tej pory zajmowałam się pracami, że tak powiem babskimi :), czasami dziecięcymi. Pora jednak otworzyć umysł bowiem panowie też lubią dostać coś wyjątkowego ;-)
Pierwsza taka praca wyszła mało męska, ale już mniej babska. W głowie rodzi mi się pomysł na kolejną kartkę dla faceta-tym razem będzie szaro-beżowa, ale więcej nie zdradzę :)
W tych samych kolorach ( szarościach i beżach) zamierzam stworzyć coś świątecznego. Zaraz właśnie biorę się za ten projekt, a później zabieram się za masę solną bo termin kiermaszu szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a mi ciągle się wydaje, że mam mało zaopatrzenia na stoisko :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger