sobota, 15 listopada 2014

Fioletowo i świątecznie

Po czarno-białej kartce pora wrócić do kolorów. Uwielbiam intensywne barwy, to jest to, co mnie kręci ;-)
W czwartek powstały dwie kartki na wyzwania. W tym poście przedstawiam Wam fioletową, świąteczną pracę. Wianek zrobiłam z naturalnego sznurka do prania, który kiedyś kupiłam w Tesco. Jest to niesamowity produkt, jestem nim zachwycona. Robię z niego właśnie wianki, koszyczki, a kiedyś powstał nawet kapelusz dla barbie :-)
Do pracy dodałam też bielony sznurek lniany i tekturowe gwiazdki wytuszowane na złoto. Oto efekty

_____________________________________
Pracę zgłaszam na wyzwanie
(do 27.11)



4 komentarze:

  1. fajnie wyszła swiąteczna kartka w fioletach :) też sie chce zmierzyć z tym kolorem w wersji świątecznej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię przełamywać przyjęte schematy, choć nie zawsze efekt jest taki jak zamierzam :D
      Kartka w świątecznych kolorach jest dla mnie czasami nudna. Piszę tu o swoich pracach bo od cudzych oczu nie mogę oderwać-jak np.od Twoich :)

      Usuń
  2. Lecę do Tesco po sznur do prania... yyy. do scrapu ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak wejdę do jakiegoś dyskontu to pierwsze co przeglądam koszyki :D
      Mąż woli sam jeździć do sklepu bo ze mną rachunek jest powiększony o koszt przedmiotów pod nazwą "przyda się" ;-)

      Usuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger