wtorek, 4 listopada 2014

kogel-mogel :)

Dziś podzielę się kilkoma pracami bez celu, czyli takimi, które tworzę zanim znajdą właściciela. Kartki leżą wtedy i czekają na okazję :-)

nr 1 - kartka ślubna; w pierwszej koncepcji miała być chlapana na biało, mocno chlapana, ale w moim artystycznym bałaganie nie mogłam znaleźć farb. W związku z tym puste miejsce zajęły motyle


nr 2 - uniwersalna karta z kwiatami w ramce. Kiedyś zobaczyłam takie coś i bardzo mi przypadło do gustu. Na dole falbanka, która od dawna chodziła mi po głowie, ale okazało się, że mam ogromne problemy z jej wykonaniem. Dopiero teraz papier się poddał bo tej pory poddawałam się ja :D. Falbanka nie jest idealna, ale jakieś fundamenty już są. Szczerze, to na tej kartce czegoś mi brakuje, jeszcze nie wiem czego, ale może w przyszłości rozbuduję projekt :-)




nr 3 - również uniwersalnie; inspirowałam się fotografią z jakiejś anglojęzycznej strony. Ten projekt będzie w przyszłości modyfikowany na wszystkie sposoby, jakie przyjdą mi do głowy, ponieważ szczególnie przypadło mi do gustu rozcinanie, rozrywanie, szarpanie, itp. :-)




a na koniec kartka stworzona dla pewnego chłopca. W środku jeszcze nieskończona. Będzie tam kieszonka na "drobne" i spersonalizowane życzenia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger