niedziela, 16 listopada 2014

Pierwsze skrzydlate rozdanie

Do wydania solny aniołek. Zapisy trwają również na fb czyli można zwiększyć swoje szanse :-)
Tu będę liczyła nr parzyste więc zaczynamy od 2, na facebooku natomiast liczę nieparzyście. Gdy zgłoszenia. w jednym z miejsc będą przewyższały nad drugim, nadwyżkę liczę normalnie.Np.
-na fb zgłosi się 5 osób-otrzymują kolejno nr 1-3-5-7-9
-na blogu zgłosi się 7 osób-otrzymują kolejno nr 2-4-6-8-10-11-12
Co trzeba zrobić aby aniołek trafił w Twoje ręce?
*zostaw komentarz pod tym postem do 30.11.2014r

*wklej u siebie i podlinkuj poniższy banerek na pasku bocznym

*będzie mi miło, jeśli dołączysz do witryny czy też polubisz Papierową alejkę na fb, ale nie jest to konieczny warunek
Osoba, która będzie nowym właścicielem aniołka, zostanie wyłoniona w drodze losowania 1.12.2014r
Wysyłka tylko w PL

I jeszcze jedna niespodzianka-jeśli będzie minimum 50 chętnych dołożę dwie nagrody pocieszenia






6 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.Oczywiście polubiłam fb. Fajne prace tworzysz. Aniołek jest śliczny a moja córa kolekcjonuje aniołki ten też znajdzie u nas w domciu swoje miejsce. Pozdrawiam cieplutko.
    Baner: http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością biorę udział.Nie mam bloga ale za to obserwuję bloga i lubię na facebooku jako Zdzisława Imianowska a konkurs udostępniłam na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/738524056233777?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Na FB lubię jako Sandi Cullen
    Banerek jest na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger