czwartek, 13 listopada 2014

Czarno-biała sówka

Na potrzeby kolejnego wyzwania urodzinowego na http://scrapakivi.blogspot.com/ powstała czarno-biała kartka. Wczoraj już myślałam co by tu wykombinować. Jakoś nie mogłam znaleźć pomysłu więc pracę zakończyłam na pochlapaniu białej kartki czarną farbą, a czarnej kartki białą farbą.
Dziś przystąpiłam do kontynuacji. Wyjęłam z mojej magicznej szufladki tylko biało czarne przydasie. Tak na marginesie to za wiele tego nie było :)
Zadanie było o tyle trudniejsze, że gdy już byłam przygotowana do pracy, zjawił się listonosz z paczką od Rapakivi, a w niej było kolorowo...Zerkałam na te cudne papierki i zamiast myśleć o wyzwaniu to już dobierałam kolory do nowej pracy :D
Ale w porę przypomniałam sobie po co zasiadłam do stołu i tak powstała poniższa kartka. Sówka zrobiona jest z filcu, sznurka i siateczki. Tekturowy kwiatek wytuszowałam na biało,  trochę koronki, wycinanka z dziurkacza brzegowego, serwetka papierowa no i chlapany papier własnej produkcji ;-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger