czwartek, 27 listopada 2014

Magnolia w szarościach

Pisałam w poprzednim poście, że wymyśliłam sobie szaro-beżową kartkę świąteczną. Wybrałam takie kolory ponieważ chciałam zrobić pracę na wyzwanie świąteczna kartka w nieświątecznych kolorach. Chętnie popełniłabym fioletową kartkę, ale ostatnio taka powstała więc użyłam nowego zestawienia. Pierwotnie miała być przeszywana, ale gdy ją wydziurkowałam, doszłam do wniosku, że efekt bez nitki też jest niezły i tak zostawiłam. Potem zaczęłam składać projekt w całość i coś mi nie pasowało... Miała być duża bombka albo wianek, ale tyle razy to robiłam...Zaczęłam przeglądać moje przydasie w celu znalezienia natchnienia i przybłąkał się magnoliowy aniołek :) Bardzo chciałam go użyć jednak dodawania innych kolorów nie było w planach. Ale czy ktoś kiedyś powiedział, że barwić trzeba na kolorowo? Dlaczego nie na czarno-szaro-biało? I tak z kilku pomysłów, po kilku poprawkach urodziło się to :




Pracę zgłaszam również na wyzwanie słodko i pastelowo. Zastanawiałam się czy szary może być pastelowy, no i chyba może. Jasny-jest, łagodny-jest, spokojny-jest, niekrzykliwy-jest, niejaskrawy-jest, nieinstensywny-jest, z dużą domieszką bieli-jest, czyli wg Wikipedii spełnia warunki barwy pastelowej :D
Jeszcze słodki akcent...zauważyliście cukrowe gwiazdki i kulki ? :)

(do 29.11 i 30.11)

4 komentarze:

  1. urocza kartka z Tildą :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnoliowy aniołek - uwielbiam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt i cieplutko pozdrawiam !
    Bea - DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger