czwartek, 20 kwietnia 2017

HOP BLOG Laserowe Love

Witam Was u mnie. Jeśli tu jesteście, to zapewne już wiecie o naszej zabawie na blogu Laserowe LOVE.


Jeśli nie wiecie to zapraszam na pierwszy wpis i zachęcam do rozwiązania krzyżówki. Tym razem nie skończymy na jednej nagrodzie, więc warto bawić się z nami.


Do mnie należy drugie hasło krzyżówki. Jeśli nie macie jeszcze pierwszego słowa, to zapraszam do Agnieszki.

Przygotowałam pracę z kolekcją tekturek, która kojarzy się z Prowansją. Rozwiązaniem jest nazwa tej kolekcji. Nie znacie jej? Zajrzyjcie więc do sklepu.



Udało się? Umieście więc drugie słowo z krzyżówki tutaj, w komentarzu. Z wszystkich komentujących zostanie wybrana osoba, która otrzyma nagrodę niespodziankę. Żeby jednak nie było za łatwo, komentarze będą ukryte do czasu zakończenia zabawy.


A teraz zapraszam do Basi, która pomoże Wam rozwiązać 3 hasło.

Powodzenia!

27 komentarzy:

  1. piękne kolory .................. hasłom LAVENDER

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 słowo to - LAVENDER....Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja to Sweet Lavender, tylko lekko nie pasuje do krzyżówki, więc myślę, że trzeba wpisać tylko lavender

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, hasło to "Lavender" :) A teraz uciekam dalej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna karteczka! a drugie hasło brzmi: LAVENDER! pozdrawiam i biegnę dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne serce :) hasło :" Lavender"

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne serducho :) a hasło to "Lavender" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja sweet lavender...do krzyżówki zmieści się chyba tylko lavender.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hop! Jestem! Drugie hasło LAVENDER;) Hop!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale w krzyzówce chyba tylko : lavender ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, moim zdaniem hasło nr 2 to: Lavender
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka. Trochę sie naszukałam, ale mi sie udało. Hasło brzmi Lavender

    OdpowiedzUsuń
  13. hasło nr 2 Lavender ( w sklepie pod nazwą Sweet Lavender)
    majowo pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hasło nr 2 to Lavender :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozwiązanie nr 2 to Lavender

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście chodziło mi o hasło nr 2 Lavender :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czadowa karteczzka, niezwykle klimatyczna :D, hmm a kolekcja (sweet) lavender :)??

    OdpowiedzUsuń
  18. Hasło 2. Sweet lavender. Do krzyżówki pasuje tulko lavender

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger