czwartek, 6 listopada 2014

2w1

Wiedzieliście, że największe inspiracje można czerpać z wyzwań? Bo ja nie, ale już wiem :)
Okazało się, że gdy mam przed sobą tylko kartkę z zapisanymi wytycznymi, to w głowie powstaje mnóstwo pomysłów i rozwiązań, z których wcześniej nie korzystałam. Wczoraj postawiłam sobie za cel stworzyć pracę, która będzie spełniać warunki 2 wyzwań: Czwartkowe wytyczne oraz Wyzwanie# 20
Tak powstała kartka z okazji narodzin córeczki. Odeszłam całkowicie od bobasków, bocianków, kołysek itp., które zazwyczaj towarzyszą takim pracom.









___________________________________________________________________



6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z napisem na tagach! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne:) dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam różności nigdy za dużo ;-)
      Przy okazji znalazłam miejsce ze ślicznymi pracami :-)

      Usuń
  3. Moja Droga, ja jeśli nie mam natchnienia zawsze szukam jakiegoś wyzwania i pracuję wg podanych wytycznych:)
    To i dla mnie bardzo dobry sposób na inspirację:) Tak jak piszesz - pomysłów wtedy pełna głowa:)
    Twoja kartka jest bardzo ciekawa i śliczna,
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapandMe, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nawet bałagan mniejszy bo plan już jest i wyjmuję tylko to co potrzebne :)
      dziękuję za zabawę

      Usuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger