środa, 19 listopada 2014

Co na kartce gra

Dziś do pokazania kartka z muzycznym akcentem. Przygotowałam ją na dwa świetne wyzwania o tematyce świątecznej.
1.http://scrapek.blogspot.com/2014/11/listopadowe-wyzwanie-nr-32-swiateczna.html?m=1-tu, zgodnie z wytycznymi, na pracy ma się znaleźć motyw muzyczny. U mnie tę rolę pełnią małe choinki z pięciolinią i nutkami.
2.http://altair-art.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-10-kartka-swiateczna.html?m=1-tu natomiast mamy wolną rękę. W pracy można użyć wszystkiego poza gotowymi grafikami. Bardzo rzadko używam takich produktów, więc wyzwanie w sam raz dla mnie ;-)
Oto efekty:





**______________________**


(do 16.12.)

(do 7.12)

10 komentarzy:

  1. Śliczna, pogodna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest urocza! Słodkie kolorki , a choinki nutki skradły mi serce : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tworzyłam kartkę, nie miałam żadnych przydasi kojarzących się z muzyką. Znalazłam kawałek papieru z nutami (dosłownie 5x10cm) i zobacz jak się wpasował ;-)

      Usuń
  3. Piękna praca idealnie wpasowująca się w wyzwanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie świąteczna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo świąteczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger