środa, 19 listopada 2014

Z kredkami w tle po raz pierwszy

Do stworzenia tej pracy po raz pierwszy użyłam stempla do kolorowania. Kolor nakładałam kredkami akwarelowymi i rozprowadzałam bardzo cienkim pędzelkiem. Później kontury poprawiłam cienkopisem i wycięłam tło bo mi nie pasowało do kompozycji ;-)
Na tagu przysiadły dwa motyle, które są efektem użycia tego, tego i białego pudru do embossingu. Brzegi kartki machnęłam trochę takim tuszem, natomiast listki wycięłam z jasnozielonego papieru i wytuszowałam ciemniejszą zielenią. Pod tagiem troszkę koronki i siatki, do tego kilka gotowych ozdób(kwiatki, kulki itp.) no i oczywiście sznurek. Dlaczego "oczywiście"? Bo ostatnio zauważyłam, że nie potrafię już zrobić papierowej pracy bez chociażby kawałeczka sznurka:-D
Ponieważ na wyzwanie Latarnii Morskiej można zgłosić trzy prace, to ja skorzystam, poniżej fotki podlinkowanych produktów


A tu już sama praca






**____________________**




4 komentarze:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu listopadowym Latarni Morskiej, Magnoliowa dziewczynka pięknie wpisuje się w to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warstwy i tekstury i znowu bajeczne kolory - świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger