poniedziałek, 17 listopada 2014

2w1 druga edycja

Po raz drugi z góry założyłam, że stworzę pracę, która będzie spełniała warunki dwóch wyzwań. Mianowicie:
 http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/11/listopadowe-otworz-szuflade.html



oraz 


http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiejlistopad-2014/

wyzwanie_Latarni_Morskiej_listopad2014

Tak powstała kartka w kropki. Ten papier bardzo przypadł mi do gustu, więc i wyzwanie z Szuflady przyjęłam z ogromną radością :-)
Do kropek dodałam kwiatek w ramce i coś co mi się bardzo podoba, ale dłuuugo tego nie robiłam-gaza wytuszowana na kolorowo i potraktowana złotym pudrem do embossingu. 
Do pracy użyłam m.in. takich oto produktów Latarni Morskiej



Efekt:



(2x do 14.12)

9 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Podoba mi się to połączenie kolorów. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie mogę pozazdrościć umiejętności szycia, zawsze chciałam się tego nauczyć-może jeszcze zdąże :)
      A z tym wyzwaniem to z wzajemnością :)

      Usuń
  2. Bardzo optymistyczna i kolorowa kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Latarni Morskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem-razi po oczach ;-) dziękuję za zabawę

      Usuń
  3. Bardzo ładna karteczka.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu u Ciebie powiało optymizmem. Świetne, energetyczne kolory. Bardzo podoba mi się ta kartka

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała karteczka, a kiedys widziała nisamowite zastosowania gazy przy wszelakich pracach plastycznych i niesamowity daje efekt! na twojej karteczce jest super!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger