niedziela, 22 marca 2015

Ukwiecona Księga Gości

Za kilka miesięcy moja dobra koleżanka wychodzi za mąż. Papierową oprawą tej chwili zajmuję się ja. Na pierwszy rzut poszła "Księga Gości" bo akurat miałam wenę na taki projekt, a już od kwietnia ruszamy z zaproszeniami :)
Miało być fioletowo, jednak musiałam to czymś przełamać i padło na zieleń :)
Księgę robiłam od wczoraj, ale odliczając przerwy na sen, jedzenie i obowiązki domowe, praca zajęła mi ok.6h. Jeśli ktoś się zastanawia co w niej takiego pracochłonnego, tu już wyjaśniam-kwiaty. Pewnie w przyszłości ugniatanie papieru czerpanego będzie mi szło szybciej, ale dopiero zaczynam przygodę z tym produktem więc łatwo nie było :) i do tego boli mnie ręka...
W pracy użyłam papierów Rapakivi i Galerii Papieru. Baza pochodzi od Studio75.pl.
Papier czerpany Namaste: biały i zielony. Tekturowy napis od Latarnii Morskiej -dodałam mu trochę lat za pomocą farb akrylowych i pilnika :)
Część kwiatów zabarwiłam mgiełką. Gdy już miałam poukładaną kompozycję, doszłam do wniosku, że nie mogę zostawić tego w takim "surowym" stanie, kolorowe kwiaty oberwały pastą strukturalną, a białe tuszem z Latarnii Morskiej.
Oto księga:




1.Pracę wykonałam wg mapki Frezji i leci na  23 wyzwanie z mapką Namaste
16,04
2. użyłam tuszu i tekturki Latarnii Morskiej(podane wyżej) więc zgłaszam ją na http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiejmarzec-2015/
wyzwanie_Latarni_Morskiej_marzec201514,04
Banerek do zabrania: 15,04



2 komentarze:

  1. no, trochę łapki bolą... na początku
    później przywykniesz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancka, piękna księga.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger