wtorek, 25 października 2016

Kalendarz i planner w jednym.

W końcu zrobiłam coś dla siebie.  Miał być planner zamówień, na późniejszy termin odłożyłam zrobienie kalendarza. Jednak gdy skończyłam pierwsze, zaczęłam się zastanawiać czemu by tego nie połączyć? Obawiałam się, że "odkładanie na później" skończy się jak zwykle-zostanę bez niczego lub z pracą nieskończoną, bo będą sprawy ważniejsze ;) Jak pomyślałam, tak poczyniłam :)
Ja wiem, że pewnie macie dosyć łapaczy snów, ale jestem zakochana, a zapasy się nie skończyły ;) Trochę jeszcze musicie wytrzymać. Pierwszy raz mam w przydasiach coś, co nie może mi się znudzić.
Początkowo nie miałam na niego pomysłu, ale wyzwanie w Retro Kraft Shop przypomniało mi, jak ja uwielbiam shabby chic. Tutaj trochę mi się zmiksowało z boho, czyli mam to, co miłuję i potrzebuję najbardziej ;)
Przy okazji tworzenia tej pracy wypróbowałam białą mgiełkę DecoArt. Idealna, doskonale kryje nawet ciemny papier, ma świetną perłową barwę. Od dawna szukałam takiego produktu.
Oto mój plannero-kalendarz ;)






Moją pracę zgłaszam oczywiście na:
06.11

oraz

11.11

26 komentarzy:

  1. Ale piękny!!! Cudne warstwy, piękne kolory, świetna kompozycja - idealnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie nastrojowy :) po prostu świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny! Stworzyłaś mediami piękny, delikatny i bajeczny klimat.Urzeka mnie ilość smaczków w Twojej pracy, które sobie bardzo cenię.Dziękuję, że zgłosiłaś go do Retromanii.Ściskam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna, koronkowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jest obłędnie piękny. Od rana mi się po fb przewijał i zachwycał, ale dopiero teraz jak na kompiku jestem to widzę pełnię jego piękna. Cudo stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zwiewnie i eterycznie <3 A łapacze podobają mi się niezmiennie...
    Dzięki za namiar na fajną mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda niesamowicie ! Piękna kompozycja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jaki cudny 😊 I te kolory... ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam łapacze, więc twórz dalej z nimi w roli głównej ;) planero-kalendarz cudny i w moich ulubionych kolorach, no znowu się napatrzeć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kompozycja, bardzo klimatyczna praca. Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to możliwe, że ja nie znałam Twojego bloga! Twoje prace są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Wydaje się być niemal monochromatyczny, ale jest tu tyle ciekawych dodatków, że robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie go ozdobilas! I fakt, mam trochę dosyć lapaczy snów, ale tutaj.wydaje sie być na wlasciwym miejscu! Super. A te kropki turkusowe i zlote poczynilas pearlmakerem czy przyklejalas? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny planer :) Wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowa i piękna oprawa!
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny projekt, cudnie się prezentuję :) Niech Ci dobrze służy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger