poniedziałek, 23 marca 2015

Ramka Primy krok po kroku

Ostatnio znowu mi się poszczęściło :) wygrałam w blog hopie Retro Kraft Shop.
Ramka jest cudowna, ale kolor całkowicie do niczego mi nie pasował. Trzeba było coś z tym zrobić. W tym poście pokażę Wam metamorfozę primowego tv wraz ze zdjęciami z procesu tworzenia :)
Niektóre zdjęcia są kiepskiej jakości, za co przepraszam, ale wyszło to dopiero na komputerze, a z wiadomych względów nie mogłam powtórzyć sesji ;-)
1. Tak wygląda ramka po odpakowaniu
2. Pierwszym etapem u mnie było pomalowanie całości na szaro. Nie zrobiłam tego zbyt dokładnie bo szary miał tylko wyłazić miejscami spod spodu.Farba schła przez noc

3. Potem 3 warstwy białego, między każdym malowaniem czekałam aż poprzednia warstwa dobrze wyschnie.

4. Gdy już wszystko wyschło, wzięłam w ręce pilnik i zaczęłam "przecierać". Oczywiście zazwyczaj robi się to papierem ściernym, ale ja kilka lat pracowałam z pilnikiem i dużo wygodniej mi się go trzyma ;-). Miejscami się zapędziłam i widać też turkus, ale udawajmy, że tak miało być :D
Gdzie było mi za mało ciemnego machnęłam tuszem. Potem popatrzyłam z daleka i uznałam, że przesadziłam z tuszem :) 
Wtedy znowu w ruch poszła biała farba i małym pędzelkiem rozjaśniałam ramkę.
Taki był efekt:

5. A teraz najprzyjemniejsze, czyli ozdabianie. Najpierw koronka i border

6. Teraz gałązki. Od tego momentu wszystko przyklejałam klejem na gorąco
7.A na koniec kwiatki, tekturki, wstążki i inne dodatki :) a oto efekt



Zdjęcie do środka jeszcze niegotowe, ale już w zamyśle chodzi mi jakaś sepia :)


Ramkę zgłaszam na:
1. http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-challenge-retromania-9.html
 05,04
2. http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/03/diabelskie-wyzwanie-z-stempell-kartoon.html
http://www.stempellicarton.pl/j/index.php
24,03

2 komentarze:

  1. Wyśmienita transformacja, ramka prezentuje się pięknie. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu i niecierpliwie czekamy na efekt z wypełnionym środkiem. :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. udana metamorfoza - też jestem ciekawa co ostatecznie "zamieszka" w ramce :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger