poniedziałek, 8 grudnia 2014

Świąteczne kolory

Ci, którzy przejrzą kilka moich prac mogą z pewnością zauważyć, że nie mam jeszcze "swojego stylu". Ciągle szukam jakiegoś punktu zaczepienia, ale naprawdę nawet nie wiem czy chcę go znaleźć ;-)
Często czuję, że więcej satysfakcji sprawia mi tworzenie za każdym razem czegoś innego, bardzo innego. Co tu wybrać, gdy można tworzyć w tak wielu wariantach? :)
Ale myślę, że jedno we mnie siedzi: kolory. Kocham łączyć zieleń z fioletem, róż z pomarańczem itd. Koło barw poznałam w szkole kosmetycznej i od samego początku guzik mnie ono obchodziło. Tak zostało do dziś. Albo mi coś leży albo nie leży. Z powodu mojego upodobania do robienia inaczej, stworzenie kartki w świątecznych kolorach jest dla mnie nie lada wyzwaniem ;-) Ale wszystkiego w życiu spróbować trzeba.
Kartka, którą zaraz przedstawię powstała na UHK-owych papierach. Wystrzępiłam ją wszędzie gdzie się dało, nawet stempel oberwał. Boki przeszyłam falą, ale i tak się to schowało :) . Tekturową choinkę (miły gratis z CherryCraft) potraktowałam pastą strukturalną, potem 3 odcienie zielonego tuszu i mój ulubiony brokat, który mieni się jak śnieg (i znowu efekt na zdjęciu mizerny). Stempel na rozetce, jeszcze wcisnęłam trochę gazy i kilka duperelek :)
Efekt:



Kartkę wykonałam na:


3.http://diabelskimlyn.blogspot.com/2014/12/diabelskie-wyzwanie-z-cherry-craft.html (do 16.12)

7 komentarzy:

  1. Świetnie zmediowana choinka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, jest bardzo klimatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza kartka i pięknie ozdobiona choinka :)))
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Diabelskiego Młyna z CherryCraft.pl :))

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger