środa, 11 lutego 2015

Takie cuda do zgarnięcia...

Jeśli biorę udział w candy to nagroda musi mi się naprawdę podobać i być dla mnie przydatna. Nie w części, nie trochę, ale tak na 100% minimum ;-)
Jeśli jest inaczej, odpuszczam, bo co jak zgarnę coś, z czego ktoś inny ucieszyłby się bardziej niż ja? Ale tym razem nie odpuszczę :D bo chociaż często uciekam od romantycznych klimatów to kolekcja papierów Lemoncraft "Sercem malowane" właśnie wmalowała się w moje serce. Aż sama się dziwię, że coś tak nie w moim stylu może tak bardzo mi się podobać i mogę tak bardzo tego chcieć. Jeśli mnie złapał ten stan to chyba nikogo to nie ominie i niestety kolejka będzie długa :) Pomimo to za chwilkę biegnę się w niej ustawić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger