środa, 26 lipca 2017

Kolorowy ślub

Ja wiem, że ostatnimi czasy rzadko tu bywam, ale dzisiaj muszę pochwalić się pracą z cudnej, nowej kolekcji papierów Laserowe LOVE.
Pomimo że jest to papier zachowany w morskiej tematyce, to ja oczywiście zrobiłam z niego coś niemorskiego ;)
Przedstawiam Wam kartkę ślubną w odważnej kolorystyce z papierów "Nautical Holidays". Takie prace to w dużej mierze zasługa klientów, którzy nie boją się zaufać.



A jako że moją pracę zdobią foamiranowe kwiaty, a ja długo nie brałam udziału w wyzwaniach, to leci ona w ramach zabawy na blog Foamiran Polska.

31.07.2017

1 komentarz:

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger