czwartek, 21 kwietnia 2016

Z dziennika rękodzielnika "na swoim" ;)

Chciałam napisać długi post, ale ponieważ nie umiem lać wody przedstawiam w skrócie jak wygląda "na swoim" i co mnie trzyma przy rękodziele ;)

Cytaty z życia wzięte :)
"Szukają do pracy w Twoim zawodzie"
"Nie wolałabyś pracować na etat?"
"Wpadnę na kawę. Nie pasuje Ci? A co robisz?!?"
"Siedzisz w domu i nawet nie zajrzysz do mnie..."
"Poszłabyś do normalnej pracy, a nie bawisz się w wycinanki"


 Cytaty, które mnie prowadzą :)




Podzielcie się swoimi "perełkami" :)

pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Ja co prawda nie jestem do końca "na swoim" bo ciągnę i etat i rękodzieło po nocach, ale na samym początku też bombardowano mnie perełkami :-) Np. "Ty to się chyba nudzisz, masz za dużo wolnego czasu", "pierogi byś lepiej ulepiła zamiast głupotami się zajmować" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etat i rękodzieło to już wyższa szkoła jazdy ;) Otoczenie jest bezlitosne :)

      Usuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger