niedziela, 12 kwietnia 2015

Kruczki zostały rozciachane ;)

Przyznaję się do winy: mam świra na punkcie papierów. Nic mnie w scrapowaniu tak nie kręci jak one. No może odkąd posiadam BS to jeszcze wykrojniki, ale te troszkę mniej. Jednak jak mam zamówić coś papierowego to troszkę mi szkoda pieniędzy na przesyłkę. Dlatego raz na jakiś czas zamawiam większą ilość. Ale... no właśnie. Gdy trafi się promocja w jakimś sklepie to w moim koszyku nie może zabraknąć papierów, których jeszcze nie miałam ( nawet jak one nie są objęte promocją :D )
Tak było ostatnio w Białych Kruczkach. Oprócz przedmiotów z promocji "przypadkiem" w moim koszyku znalazły się one...Bon Voyage! Cuuuudne. Mogę im zarzucić tylko, że są ciut cienkie, ale i tak cuuudne! :)
No i pociełam kruczki, a oto efekt:






Tekturki pochodzą z Wycinanki. Kwiaty to papier czerpany Namaste. Pierwotnie był biały :) tym razem wszystkie kwiaty barwiłam farbą akrylową(rozcieńczoną) z dodatkiem takiego bajeru. Pięknie się mienią, ale na zdjęciu tego nie widać :(
Jak już wspomniałam o perłowym medium to pochwalę się skąd je mam. Wśród wielu pięknych prac to moja zajęła I miejsce w wyzwaniu pt. Być kobietą... Tu dowody ;) Wygrałam bon do sklepu Scrap shop http://scrapshop.com.pl/, dołożyłam sobie trochę zaskórniaków i nabyłam kilka fajnych rzeczy. Oczywiście do koszyka znowu wskoczyło coś papierowego :D tym razem były to nowiusieńkie "trzynastki".
 Tak się składa, że ta kartka również leci do scrapikowa 
moje bingo to konwalie, tiul, zawieszka


Podczas przygotowywania wpisu nie obyło się bez komplikacji. Odczułam skutki strajku domowników futrzastych. Pan Kot wyraźnie dał mi do zrozumienia, że albo mizianie albo przeszkadzanie ;) 
Po użyciu przeze mnie argumentu z pustą miską przetransportował się w inne miejsce :)


3 komentarze:

  1. Śliczna kartka i te kolorki cudowne, takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i niesamowicie wiosenna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest przykład na to, że ślubne kartki również mogą być kolorowe, jest śliczna! Na pewno będę tutaj częściej zaglądać. Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie ninahscrapworld.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger