czwartek, 30 kwietnia 2015

Allo, Allo i troszkę Paryża na I Komunię Świętą

Najpierw zastanawiałam się czy te piękne koralowo-różowe papiery nie będą za mocne na I Komunię Świętą, ale gdy zaczęłam składać kompozycję moje wątpliwości zniknęły :)
Przy okazji opisywania pudełka mogłabym znowu rozpisać się na temat mojej miłości do papierów UHK, ale oszczędzę Wam tym razem ochów i achów ;)
Wspomnę tylko, że kolor papieru doskonale współgra z mgiełką z 13arts Pastel Coral. Tą mgiełką zabarwiłam biały papier czerpany firmy Namaste i znowu sama skombinowałam sobie kwiatki. Na marginesie-papier czerpany to moja nowa miłość (ależ ja kochliwa jestem).
W boxie zawarłam mój ulubiony cytat z piosenki religijnej. Ponieważ pamiątka jest dla dziewczynki cytat ten musiałam przełożyć na formę żeńską ;)
Pierwszy raz też użyłam gotowej bazy do boxa. Zakupiłam ją w Crafty Moly i jestem bardzo zadowolona.
A oto praca:









3 komentarze:

  1. Wspaniala pamiątka, wszystko dobrane kolorystycznie wręcz idealne.Według mnie nic nie trzeba poprawić jest piękne takie jakie jest.Dobra robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie i subtelnie ,kolory też śliczne.Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białych Kruczków.
    Pozdrawiam AgaC .

    OdpowiedzUsuń
  3. ach na bogato z taką ilością tekturek .... wybornie wyszło

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger