środa, 10 czerwca 2015

Album na pożegnanie

Ależ u mnie dziś było pracowicie. Oprócz tego, co przedstawiłam w postach, powstały jeszcze kartki, ale one poczekają z prezentacją do jutra.
Oczywiście dzisiejsze posty są o pracach, które zaczęłam wcześniej, ale dopiero dzisiaj skończyłam. Teraz, wieczorną porą, chcę Wam zaprezentować album dla wspaniałej nauczycielki-wychowawczyni mojego syna. Chcieliśmy (rodzice) aby dostała coś wyjątkowego i tak powstał pomysł albumu. Za wiele lat będzie mogła go otworzyć i wspomnieć dzieciaki, które tak wiele nauczyła. Doskonale wiemy, jak ciężko o dobrego pedagoga, a Ona potrafiła z grupy dwudziestu kilku dzieciaków stworzyć zgraną paczkę. W klasie Młodego dzieci nie oceniają się po wyglądzie, po ocenach, po zasobności portfeli rodziców. Oczywiście nie będę idealizować, zdarzają się dzieciakom "odchyłki", ale w takiej sytuacji pozostali reagują i sytuacja wraca do normy. Muszę to powiedzieć: mądre te małolaty z klasy Młodego :). Mam ogromną nadzieję, że i później będą trzymali się zasad, które zostały im wpojone. 
No to pora na album. Wykonałam go na bazie z Studio75, pudełko od Crafty Moly (kocham te pudełka <3 ), Papiery z Galerii Papieru, kolekcja Kapuśniaczek Mini, a sowa na pudełko to wykrojnik Rosy Owl (właśnie z takimi sówkami powstały dziś także kartki).





23.06

16,06

6 komentarzy:

  1. Piękny album :DDD Ukochaną panią zawsze się pamięta, nawet po wielu wielu latach i warto takiej pani zostawić piękną pamiątkę. Taką jak twój album :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :) Wspaniały album :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent dla kogoś wyjątkowego. Wychowawczyni na pewno nie raz będzie wracała do chwil spędzonych z dziećmi:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny album, Dziekujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, doskonała kolorystyka .Niewątpliwie wspaniała pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger