środa, 25 lutego 2015

Zaproszenia cz.1

W tym roku temat komunijny dotyka mnie osobiście ponieważ Młody przystąpi do tego sakramentu. Już najwyższy czas przygotować zaproszenia, a ja jeszcze nie wiem jak będą wyglądały. Ale już eksperymentuje :) Na pewno muszą być "proste" ponieważ część z nich musi zostać dostarczona w listach. Z wiadomych względów odpadają więc bardzo wypukłe ozdoby... W tym poście przedstawiam pierwszą przymiarkę do zaproszeń. Bez względu na to jaki wzór zostanie zaakceptowany, ostatecznie zamiast zwykłego napisu "Zaproszenie" będzie stempel "Zaproszenie za I Komunię Świętą Dominika 31.05.2015r", ale jeszcze go nie zamówiłam ;-)



Zaproszenie zgłaszam na:
BANEREK DO POBRANIA



Taki mały apel-zobacz proszę >>>klik

5 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na zaproszenie! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiem coś na temat zaproszeń komunijnych bo sama je robiłam synowi kilka lat temu...stres stres i stres to było coś co trzymalo mnie jeszcze dwa tygodnie po komunii. życzę powodzenia i wytrwałości;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC A przy okazji zapraszam do mnie na Candy;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger