sobota, 6 grudnia 2014

Kolorowo z UHK

Przez tydzień nie mogłam zasiąść do papieru... Tęskniłam niesamowicie... A jeszcze w czwartek dostałam paczkę od Zielonej Liszki z wygranymi słodkościami, i dwie kolejne paczki z papierami UHK. Dopiero dziś wieczorem mogłam się zabrać za nowe nabytki. Z rozpędu zrobiłam 3 kartki. W tym poście przedstawiam dwie kolorowe.
Pierwsza to taka ekspresowa karteczka. Do zrobienia dosłownie w 10 minut:


Druga w jednym z moich ulubionych zestawień...róż i pomarańcz, a do tego kwiatki od zielonej liszki :) :



2 komentarze:

  1. Śliczne kartki :) Muszę się wziąć za robienie swoich kartek, bo święta już tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że udało Ci się tworzenie

      Usuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger